منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   إتنين أغبى من بعض (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=13059)

ملكة الحب والرومنسيه 10-25-2009 12:28 PM

ههههههههههههههههههههه فعلا أغبياء
تقبلي مروري

manolly 10-25-2009 08:49 PM

ههههههههههههههههه
حتى هيمة عرف ان الغباء ليه ناسه
وكمااااااااان ملكة الحب والرومانسية اللى متعرفش حد هنا بتقول فعلا اغبياء
هههههههههههههههههههه
لالالالالالا انا لو منك اختفى احسن

karmen 10-27-2009 08:55 PM

هههههههههههههههههههه
ميرسي مانوللى وملكة الحب عالمرور
ماشي يا ميمو

nada minnie 10-28-2009 11:48 PM

ايه يا جماعه هو كله ساب النكته ومسك فى كارمن
حلوه اوووى يا كارمن تسلم ايدك

البرنس الوحدانى 11-05-2009 09:03 PM

فعلا الغباء له ناسه
هههههههههههههه
بس طبعا انا مقصدكيش يا كارمن أنا اقصد الكيبورد ال كتبتى عليها

zizo 97 11-26-2009 12:27 AM

ههههههههههههههههههههههههه
ايه حكاية بتاع اللبن دى يا امنية؟
لاااااااااااازم اعرفها

asf hell 11-26-2009 12:36 AM

هههههههههههههههههههههه
جميلة والله
بتفكرنى بناس اعرفها
ممكن تدخل وترد

karmen 12-07-2009 04:35 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nada minnie (المشاركة 91522)
ايه يا جماعه هو كله ساب النكته ومسك فى كارمن
حلوه اوووى يا كارمن تسلم ايدك

قوليلهم يا ندى وخليهم يسكتوا بقى
ميرسي يا قمر على مرورك

karmen 12-07-2009 04:36 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة البرنس الوحدانى (المشاركة 93222)
فعلا الغباء له ناسه
هههههههههههههه
بس طبعا انا مقصدكيش يا كارمن أنا اقصد الكيبورد ال كتبتى عليها

يا راااااااااااااااااااجل
ماشي يا علي

karmen 12-07-2009 04:37 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zizo 97 (المشاركة 98948)
ههههههههههههههههههههههههه
ايه حكاية بتاع اللبن دى يا امنية؟
لاااااااااااازم اعرفها

جرا ايه يا معلم
انتوا هتقسموا عليه كلكوا واللا ايه؟
ماشي يا زيزو لك يوم


الساعة الآن 03:40 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir