منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   أتحدى واحد يطلع حرف الحاء (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=1293)

mody eljoker 08-19-2008 12:39 AM

انا أعتقد ان مفيش حرف الحاء أصلا ودى خدعة علشان عنينا توجعنا وخلاص

تقبل مرورى

GHOST 08-19-2008 02:49 AM

الاجابه السطر العاشر

الحرف العشرين 20 من اليمين

أو الثاني من جهة اليسار

وعاوز أقول اني على ملئيت الحرف بقيت مش شايف أعرف هوه في أي سطر

golden man 04-11-2009 09:16 PM

يا عم انا لسه صاحى مش شايف قدامى

karmen 04-12-2009 02:36 AM

لا
الحرف فى السطر ال11
رقم 15
من جهة اليمين
أنا متأكده جدا
هو ايه الاجابات الغلط دى كلها هو فيه أكتر من حرف ح
واللا كل واحد بتظهرلوا السطور بشكل مختلف
أنا مش فاهمه انتوا ليه متلغبطين كده
مع انها واضحه أوى

karmen 09-03-2009 05:43 AM

والاثبات أهو

خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ ح خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ

mahmodsalama 09-03-2009 11:52 AM

انا مش شايف حاجة حد يدور معاية علي الحاء لو ملقاش الحاء يدور علي الماء


الساعة الآن 09:00 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir