منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي الإدارة (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=44)
-   -   نداء وتنبيه عاجل للمراقب 3mr (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=12444)

THE KING 10-30-2009 10:46 PM

هدوا اللعب شويه يا جماعه
ويا جوست
حضرتك الاداره او المشرفين او المراقبين
لو لاقوا موضوع صاحبه اساسا مش بيتفاعل معاه !!!
ولا حتى الاعضاء
يحقلهم انهم يشولوه لأنه ع حسب علمي ان المواضيع المثبته هي ’’ المتميزه والمتفاعله باستمرار ’’

واحتمال فعلا يكون انا او كارمن او الاداره شالوه
او المشرف المباشر للقسم

تعرف لو موضوعك متفاعل ومتميز بجد
كان يبقى ليك الحق انك تطالب برجوعه

هدي لحضرتك نصيحتين بس
الاول : انك تحاول تنشط موضوعك علشان يرجع للتثبيت مره اخرى بإذن الله
الثاني : انك تقدم شكوى فى القسم المخصص ليها مش فى موضوع

ومع السلامه
وبعدين يا جوست كارمن قالت رأيها وخلاص
متتعصبش بأه وتاخد الكلام مشكله كبيره
شكلك متدايق اوي ساعتها
اتمنى انك تروق كده وتبقى تمام

اخوك عمرو

بلابل 11-17-2009 05:15 AM

على فكرة يا رامى انت واسامة
انت عارف انا بعت عن المنتدى لية
انتظرو ردى ومعى كل دليل على حركات تهريج
كتير بتحصل معايا وانا بالزات فى المنتدى
ومحدش يزعل من كلامى


الساعة الآن 06:54 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir