منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   غرفه بالبالتوك تسب سيد الخلق أجمعين(محمد عليه أفضل الصلاة والسلام) (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=12430)

karmen 09-07-2009 05:15 AM

*من جهة بقاله سنين عالنت فهو فعلا كده بس أكيد بتكون دى غرف جديده بتتفتح مش نفس الغرفه
1*فعلا ممكن كل يوم غرفه تتفتح
2*أكيد التصويت مش مقياس طبعا لحبنا للرسول عليه الصلاة والسلام
بس دي بتبقى بمثابة حاجه بنحس فيها اننا متجمعين كمسلمين على شئ واحد
دى بتبقى لعبه من ألعاب علم النفس
لما تحس ان فيه حاجه ممكن تجمع كلمة المسلمين حتى لو كانت حاجه بسيطه زى دى
هيديك دفعه كمسلم
**من حيث بقى العائد اللى بيعود على الموقع
انت أكيد أدرى بالألعاب دي
وأكيد عندك حق


**وأنا مقتنعه بإنك تقفل الموضوع

بس رجاء
إنك تفضل سايبه مكانه متبعتهوش السله لأن دى ألعاب نفسيه زى ما بنقول
شكرا ليك رامى عالتوضيح

Silver 09-07-2009 05:31 AM

مش مسألة أنه يروح السلة

المشكلة أنى مضطر احذف الرابط

يأما كده يبقى معملناش حاجة

ويبقى قفلنا الموضوع وخلاص

بس الموضوع كما هو متاح

انتى إيه رأيك ؟؟؟

karmen 09-07-2009 05:44 AM

ما أنا فاهمه انك هتحذف الرابط
والرابط برضو مش مهم
المهم هو الموضوع نفسه
الفكره نفسها
فاهمنى
فأنا مقتنعه برضو انك تحذف الرابط عادى

Silver 09-07-2009 05:55 AM

مشكورة يا كارمن على حُسن تعاونك

وعليه يتم غلق الموضوع

والله المستعان


الساعة الآن 10:24 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir