منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   نفسك في ايه حالاً !!!!!!!!!!!!!!! (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=12372)

THE BOSS 09-02-2009 04:46 PM

والله يا جماعا شكرا ع الردود بصراحة الردود روعة وشكرا

البرنس الوحدانى 09-02-2009 05:48 PM

ايما حبيبى انت بتقول ألغاز
يا ريت توضح

eima 09-03-2009 05:42 AM

هههه

هى مش الغاز هو تمنى بأشياء بس كل حرف من كل كلمة عاوز سرد لتفصيلة وحكايته حوالى صفحتين .

فبختصر علشان ما طولش .

أمنيتى الجديدة .

نفسي أكون متفرج فى مسرح البشرية وليس بطل على خشبة مسرح الدرما فالقصة أكبر من ذاتى . وضعفى أقل من دورى . وعقلي فاضت به أوراقة فأتمنى بأطفاء الكواليس وأنزال الستار

manolly 09-04-2009 02:30 PM

انا نفسي انزل حالا اروح البحر

karmen 09-05-2009 10:24 AM

أنا نفسي محدش يحتار أبدا ولا يتحط في موضع اختيار صعب
ربنا يحقق لكل واحد الخير واللى بيتمناه

البرنس الوحدانى 09-05-2009 12:03 PM

أنا نفسى تكون الناس قلوبها على بعضها

THE BOSS 09-10-2009 09:05 AM

مشكورررريين على المروور

THE BOSS 09-10-2009 09:06 AM

وانشاء الله ربنا يحققلوكو الي نفسكو فيه

admin 09-10-2009 09:24 AM

انا نفسى الان فى حاجه ساعقه بس مكسل انزل اجبها

karmen 09-10-2009 10:58 AM

أنا نفسي أخرج أفطر بره يوم مع مانوللي
بس هي مش راضيه
(رخمه بقى نقول ايه)


الساعة الآن 07:00 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir