![]() |
ههههههههههههههه
كلامك صح 100 % وشكرا ع الموضوع الجميل ا |
ههههههههههههههههههههههههه ههه والله العظيم جميلة يا كارمن تسلم ايدك |
هههههههههههههههههه والله ده عبيط كان قال اي حاجه بدل الفلسفه الفاضيه دي |
ميرسي ليك يا بوس عالمرور
|
الله يسلمك يا عمر
ميرسي عالمرور |
نقول ايه بقى يا عمور
راجل متخلف قوله ميرسي عالمرور |
والله عندك حق
تسلمى على الموضع |
ميرسي يا أسامه عالمرور
|
هههههههههههههههه ونعم الذكاء لا وعالم فيزيا ما شاء الله ده شكله عالم كفته
ميرسي ياقمر ع الذكاء اقصد الموضوع هههههههههههههههههههه |
ميرسي كتير على مرورك يا ميرو
|
| الساعة الآن 01:31 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir