منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   من الذكاء أن تكون غبى!!!!! (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=11985)

THE BOSS 09-03-2009 06:39 AM

ههههههههههههههه
كلامك صح 100 % وشكرا ع الموضوع الجميل

ا

عمر-غانم 09-03-2009 07:05 AM

ههههههههههههههههههههههههه ههه
والله العظيم جميلة يا كارمن
تسلم ايدك

THE KING 09-03-2009 08:21 AM

هههههههههههههههههه
والله ده عبيط
كان قال اي حاجه
بدل الفلسفه الفاضيه دي


karmen 09-03-2009 10:01 AM

ميرسي ليك يا بوس عالمرور

karmen 09-03-2009 10:04 AM

الله يسلمك يا عمر
ميرسي عالمرور

karmen 09-03-2009 10:05 AM

نقول ايه بقى يا عمور
راجل متخلف
قوله
ميرسي عالمرور

admin 12-11-2009 09:35 AM

والله عندك حق


تسلمى على الموضع

karmen 12-11-2009 09:44 AM

ميرسي يا أسامه عالمرور

amira abdo 12-11-2009 11:31 AM

هههههههههههههههه ونعم الذكاء لا وعالم فيزيا ما شاء الله ده شكله عالم كفته
ميرسي ياقمر ع الذكاء اقصد الموضوع هههههههههههههههههههه

karmen 12-12-2009 11:24 PM

ميرسي كتير على مرورك يا ميرو


الساعة الآن 01:31 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir