منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم ادم (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=32)
-   -   سؤال للشباب فقط (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=11984)

karmen 08-12-2009 07:00 AM

يا جاااااااااامد
ماشى يا محمود هنعديها دى
هههههههههههه

بلابل 08-12-2009 03:52 PM

هنفترض ان دة حصل

هعمل نفسى مش من هنا خالص

هندى يعنى

ههههههههههههههه

ولو حد جنبى هضربو بالقلم وقلة بطل قلة ادب

هههههههههههههههههههههههه

سؤالك يحير

يا كارمن

mahmodsalama 08-13-2009 12:06 AM

ونعديها لية هية دي الحقيقة الانسان المحترم كل الناس تحب تتكلم معاة ما اجمل ان تحبي في الله
بعد اذنك اروح اصلي الظهر باي

karmen 08-13-2009 04:59 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بلابل (المشاركة 73611)
هنفترض ان دة حصل

هعمل نفسى مش من هنا خالص

هندى يعنى

ههههههههههههههه

ولو حد جنبى هضربو بالقلم وقلة بطل قلة ادب

هههههههههههههههههههههههه

سؤالك يحير

يا كارمن

يا سلام على رد الفعل
وتفتكر قريبتك دى هتعديهالك وتصدق
هههههههههههههه
لو هى زيي يبقى معتقدش انها هتعديها
ميرسى بلبل عالمرور

karmen 08-13-2009 05:00 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmodsalama (المشاركة 73647)
ونعديها لية هية دي الحقيقة الانسان المحترم كل الناس تحب تتكلم معاة ما اجمل ان تحبي في الله
بعد اذنك اروح اصلي الظهر باي

اوكى يا محمود
اتفضل

بلابل 08-13-2009 04:17 PM

حركة وخلاص يا كارمن

بدل الاحراج الى هنبقى فى

هههههههههههههههههههههه

البرنس الوحدانى 08-15-2009 12:00 AM

عادى يا كارمن لو طلعت حد من قرايبى
هم اصلا عارفينى يعنى
وانا هضيع الموضوع بالضحك واعمل نفسى مش واحد بالى
واقولها منا كنت عارف انك انتى

كله بيمشى يا قمر

karmen 08-18-2009 12:40 AM

ههههههههههههههه
مفيش حاجه بتعدى بالساهل كده يا على
ميرسى ليك عالمرور


الساعة الآن 03:40 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir