منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   سندريللا القرن 21 سنة 2009 (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=11982)

بلابل 08-30-2009 03:22 PM

على فكرة كان فى شك ان الجزمة دى بنت عم الى انضرب بيها بوش

اصلهم من عيلة شقية شوية

هههههههههههههههه

والله يا كارمن قصة على التراز الحديث جدا

ربنا يسطر ومنمشى وصحة القيكى بتقلنا

ان ابو الهول زهق من الاقعدة مكانو راح يتمشى على الكرنيش

هههههههههههههههههههههه

تسلم ايدك





karmen 08-31-2009 02:53 AM

ميرسى ليك يا على عالمرور

karmen 08-31-2009 02:54 AM

منوره المنتدى يا أميره
ميرسى ليكى عالمرور

karmen 08-31-2009 02:56 AM

ليه يا رامى بس مش عاوز تعلن عنها عالماجيك
ده الامير قاللى انه هيدفع كتير اوى
ده هيدفع بالدولار واليورو لو تحب
متنشفش دماغك انت بس
ميرسى ليك عالمرور

karmen 08-31-2009 02:57 AM

أبو الهول يتمشى عالكورنيش ايه بس يا بلابل
أبو الهول دلوقتى بيصيف فى مارينا
ولما يرجع هينزل شويه يعمل شوبينج من المول اللى على أول الشارع

radwan 09-05-2009 06:38 PM

المهم مرات أبوها راحتلها بعد ما اتجوزت وحبت تراضيها علشان
علشان ايه؟؟



karmen 09-06-2009 04:10 AM

عشان طبعا ينوبها من الحب جانب
وتاخدلها كام الف يورور
ميرسي رضوان عالمرور


الساعة الآن 07:10 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir