منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   شاب مفيهوش ولا عيب(ما شاء الله) (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=11974)

karmen 08-31-2009 04:35 AM

لا يا أميره
اوعدنا يارب ايه بس
لا والنبى احنا فى رمضان وابواب السما مفتحه والدعوه كده تستجاب
كله يحاسب وياخد باله من الدعوه فى رمضان
ميرسى ليكى يا أموره عالمرور

prince of alex 08-31-2009 01:11 PM

بس كدا طب تمام

على كدا انا ملاك

موضوع جميل اوووي

karmen 09-01-2009 03:29 AM

ههههههههههههه
أكيد يا أحمد
ما هو مفيش حد كده خالص
ده كده كل بتوع الماجيك ملايكه بالنسبه له

admin 09-01-2009 05:15 AM



قالوا الأب أنا أصلا من الأول وانا بقول عليك محترم ومفيكش ولا عيب
ألف مبروك عليك البنت

8-}8-}8-}8-}8-}


اوعدهم بيه يارب

karmen 09-01-2009 09:03 AM

ههههههههههههههه
حرام عليك يا أسامه
انت طلعت شرانى كده ليه
يعنى الراجل هيعمل ايه بس بعد كل اللى سمعه ده

عمر-غانم 09-02-2009 06:47 AM

ههههههههههههههههههههههه
جميلة جداً والله منك يا كارمن
بس معتقدش ان هيا عيوب جامدة
ده كدة يعتبر محترم شوية
هههههههه

karmen 09-02-2009 12:05 PM

ههههههههههههه
على رأيك يا عمر
بالنسبه لشباب اليومين دول يبقى محترم
ميرسي ليك

radwan 09-05-2009 06:53 PM

لالا
بس أهم حاجة يا جماعة انو مؤدب
يعنى لو مش محترم مكنش جه وكلف نفسو
وبعدين هو فى حد بيتجوز اليومين دول


karmen 09-06-2009 04:12 AM

على رأيك يا رضوان
محدش بيدخل البيت من بابه اليومين دول
كله مقضيها
ارحمنا يارب
ميرسي ليك عالمرور


الساعة الآن 08:13 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir