منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   أعذرونى لجرأتى............... (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=11965)

karmen 08-12-2009 06:50 AM

أوكى يا احمد مفيش اى مشاكل
اللى شايف اى حاجه غلط هو كمان
يدخل يقولها
واللى عنده رأى يقوله برضو
ميرسى ليك عالمرور

mody eljoker 08-26-2009 06:31 AM

-إلى كل من يعتقد بأن المعرفة قد توقفت عند أعتاب ثقافته الخاصة فيرفض التلقي والحوار والنقاش وارأي والرأي الأخر والانفتاح على المعلومات الجديدة
>
>
>
>
> أنت في الحقيقة.. جاهل

prince of alex 08-26-2009 12:43 PM

جامدة اووووووووووووووووووي ديه

karmen 08-30-2009 01:23 PM

ميرسى ليك يا مودى عالمرور

karmen 08-30-2009 01:24 PM

هى ايه دى يا احمد اللى حلوه؟؟

البرنس الوحدانى 08-31-2009 12:16 AM

-إلى كل محجبة تنصح صديقاتها بارتداء الحجاب ثم تعطي نفسها حق خلعه أحيانا أمام عريس محتمل أو كوافير كانت قد اعتادت على أنامله السحرية وقصاته الخرافية

الجملة دى انا نفسى توصل لكل بنت بس يا ريت قعلا الحجاب يكون لائق بالفتاة
مش محجبة من فوق ومن تحت عريان

وفعلا موضوع مؤثر ويا ريت الكل يعمل بيه

karmen 08-31-2009 03:16 AM

فعلا يا علي عندك حق فى كل كلمه قلتها
وياريت الكلام يوصل
ميرسى على مرورك

nada minnie 08-31-2009 05:12 AM

الله ينور عليكى يا كارمن بجد موضوع
رائع زى صاحبته ومش عارفه اقولك انهى حكمه عجبتنى
لأنهم بجد كلهم حلووووييين اوووى

karmen 08-31-2009 12:01 PM

ميرسى ليكى انتى يا ندى عالمرور


الساعة الآن 09:28 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir