منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   إزاى تخلى أى حد يقتنع بكلامك؟؟؟ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=11963)

karmen 08-12-2009 02:57 AM

دانكى


أوبفهول إيتش نيشت فيرستيهين , فاروم إيتش




محدش أحسن من حد
هتكلمنى فرنساوى هكلمك ألمانى
:a (92)::a (92)::a (92)::a (92):

بلابل المتمرد 08-12-2009 03:16 AM



اوكى جريل تو ونس نوووووو ستاند اجينيست بلابل المتمرد




بيكوز اى ويل كيل يورر كات ههههههههههه



نو وومن نو كراى

karmen 08-12-2009 03:33 AM

هههههههههههههه
يو كانت كيل ماى كات
بيكوز آى هافينت أكات


قصدك نو مين نو بويز نو قرف وزهق ووجع دماغ


قلبتها اينجلش يعنى
مكنت عامل فلحوس وبتتكلم فرنساوى
ايه اللى جرا يا انصح اخواتك

بلابل المتمرد 08-12-2009 05:32 AM

فلحوس على فكرة انتى خدتى على اوى

منا بكلمك بالغة الى تفهميها

انتى مبتعرفيش فرنساوى ولا انا المانى

يبقى الانجليش المعتاد


وغير كدا مفيش اعظم من لغة الضاد

عربيا انا اخشديا كملى الاغنية بقى


karmen 08-12-2009 06:11 AM

اخشديا ايه بس
عربيا انا اخشينى ويلو اذا احببتنى قلبى قفص ذهبيا يحمله رمحا مخمليا
كفايه عليك كده

mahmodsalama 08-12-2009 10:12 AM

سنكس بطعم البطيخ

karmen 08-12-2009 10:43 AM

ميرسى ليك يا محمود عالمرور

mahmodsalama 08-12-2009 11:32 PM

الاقناع مهنة ووظيفة

بلابل المتمرد 08-13-2009 01:02 AM

اكيد انتى هتكونى حافظة زى اسمك

انتو وراكو غير الاغانى والكلام الفاضى

karmen 08-13-2009 04:09 AM

خلى بالك الأغانى جزأ من الثقافه برضو ومينفعش نهملها
مش تقوللى بقى وراكوا غير الاغانى والكلام الفاضى ده
طالما فن راقى مش اغانى هابطه زى الايام دى تبقى ثقافه


الساعة الآن 10:30 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir