منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   دنيا الجوال (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=25)
-   -   بحبك وحشتنى بصوت طفل جامده (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=11899)

admin 10-22-2009 04:53 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة al3ashk (المشاركة 88983)
تمام اسامه تقبل مرورى

تسلم حبيبى على الرد

عمرو الهلوتي 10-23-2009 01:26 AM

يالذيذ يارايق

golden man 10-23-2009 02:21 AM

ده صوت فار يا اس
ههههههههههه

prince of alex 10-23-2009 03:12 AM

جات في وقتها

تسلم

admin 10-23-2009 04:21 AM

ميرسى على نروركم وتعليقاتكم

karmen 10-23-2009 07:24 AM

أوكى لما نشوف

karmen 10-23-2009 07:26 AM

هي مضغوطه واللا ايه
اصلها مش راضيه
وانا مبعرفش افك الضغط عن اى حاجه
انا زهقت ونفسي اعرف ازاى افك الضغط

admin 10-23-2009 07:39 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karmen (المشاركة 89693)
هي مضغوطه واللا ايه
اصلها مش راضيه
وانا مبعرفش افك الضغط عن اى حاجه
انا زهقت ونفسي اعرف ازاى افك الضغط


طب عندك برنامج فك الضغط

karmen 10-23-2009 08:03 AM

الوينرار؟
آه عندى
بس مبعرفش بردو

admin 10-23-2009 08:05 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karmen (المشاركة 89745)
الوينرار؟
آه عندى
بس مبعرفش بردو


بعد تنصيب البرنامج


روحى على الملف واضغط كليك يمين

ويظهر ليك اختيارات اختارى
كما بالصوره
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

وبعد ذلك يظهر شاشه فك الضغط


وبظهر المجلد الى فيه النغمه


الساعة الآن 01:55 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir