![]() |
اقتباس:
|
يالذيذ يارايق
|
ده صوت فار يا اس
ههههههههههه |
جات في وقتها
تسلم |
ميرسى على نروركم وتعليقاتكم
|
أوكى لما نشوف
|
هي مضغوطه واللا ايه
اصلها مش راضيه وانا مبعرفش افك الضغط عن اى حاجه انا زهقت ونفسي اعرف ازاى افك الضغط |
اقتباس:
طب عندك برنامج فك الضغط |
الوينرار؟
آه عندى بس مبعرفش بردو |
اقتباس:
بعد تنصيب البرنامج روحى على الملف واضغط كليك يمين ويظهر ليك اختيارات اختارى كما بالصوره [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] وبعد ذلك يظهر شاشه فك الضغط وبظهر المجلد الى فيه النغمه |
| الساعة الآن 01:55 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir