منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   جاوب عالسؤال يا ذكى؟؟؟؟؟؟؟؟ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=11819)

night_fox 12-12-2009 10:55 AM

elbeda lonha abyad:P:P:D

دبدوباية 12-12-2009 11:56 AM

أنا برضه قلت ميه
أصل البقرة هاتشرب اللبن ازاى اذا كانت هى مصدر اللبن؟

golden man 12-12-2009 12:11 PM

طب ايه التفسير العلمى

karmen 12-12-2009 11:06 PM

ميرسي أسامه واسراء عالمرور
نورتوا

karmen 12-12-2009 11:07 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة night_fox (المشاركة 106612)
elbeda lonha abyad:p:p:d

معلومه بردو
ماشي يا سعيد
حمد الله عالسلامه
ميرسي على مرورك

karmen 12-12-2009 11:08 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة vindiesel (المشاركة 105848)
انا بقى قلت ميه



هى صعبه اوى للدرجه دى وفيها لخبطه؟؟

سرعه بديهه بقى تقولوا ايه


انا اليزل

هههههههههههههههه


ههههههههههههههههههههه
ماشي يا ديزل
متأخذناش بقى
اصل مخنا على قدنا
اكيد موصلناش لسه لدرجة عبقريتك
تسلم عالمرور

karmen 12-12-2009 11:10 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة دبدوباية (المشاركة 106642)
أنا برضه قلت ميه


أصل البقرة هاتشرب اللبن ازاى اذا كانت هى مصدر اللبن؟

أكيد يا دبدوبايه
ما احنا عارفين
بس دي اصلها بتبقى حاجه كده في العقل البشري
سبحان الله
زي ما يكون كده المخ بيربط بين اللون الأبيض للبيضه اللي انتي قعدتى تكرريه كذا مره
وبين اللون الأبيض للبن اللي بنستخرجه م البقره
هي حاجه كده تفسيرها معقد
بس انا ممكن ابحثلكم عن تفسيرها
ميرسي كتير يا دوبي عالمرور

karmen 12-12-2009 11:13 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة golden man (المشاركة 106648)
طب ايه التفسير العلمى

تقريبا كده زي ما قلت لدبدوبايه
ميرسي يا هيما عالمرور


الساعة الآن 02:26 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir