منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   مآساة الطفل التالت (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=11791)

karmen 08-09-2009 11:17 AM

انتى كمان الاولى يا ندى
يا سيدى يا سيدى عالدلع
ميرسى ليكى يا قمر عالمرور

amira abdo 01-07-2010 02:17 AM

طب انا الخامسه انتحر ههههههههههههههههههه هتوحشوني استودعكم
تسلم ايدك ياقمر موضوع جامد

karmen 01-10-2010 02:24 AM

هههههههههههههههههههه
يا نهاااااااااااار خراااااااااااااااااااب
الخامسه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
كانت مامتك بتعاملك ازاى طيب
دي تلاقيها كات عاوزه ترميكي م البلكونه
معلش يا ميرو متنتحريش
هما اللي هيقتلوكي في البيت اصلا
ههههههههههههههههههههه
تسلمي يا ميرو عالمرور


الساعة الآن 04:17 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir