منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم ادم (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=32)
-   -   سؤال واحد بس (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=11775)

THE KING 08-26-2009 01:30 PM

انا بالنسبالي كلمه وسعات احساس

mahmodsalama 08-27-2009 12:32 PM

حبيبي في الله الاخ هو الاحساس وهو الكلمة وهو الكيان يا ذكريات في مثل بيقول الاخ مفقود والولد مولود بمعني لو اخوية مات هجيب منين اخ ابوية وامي ماتو لاكن الولد لو مات هخلف وهجيب ولد واثنين وثلاثة ومائة عيا لاكن الاخ لو مات مفيش اخوات
واعتصموا بحبل الله جميعا ولا تفرقوا
وكونوا عباد الله اخوانا

البرنس الوحدانى 08-27-2009 01:51 PM

ازاى يا عمرو سعات احساس وسعات كلمة
يبقى معنى كدة ان انت عايش على حسب تقلبات الدنيا وده غلط
لان الدنيا هى ال بتضيعنا كلنا

تحياتى


الساعة الآن 02:28 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir