منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم ادم (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=32)
-   -   الست والراجل زى.................... (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=11765)

بلابل 08-12-2009 03:49 PM

الفرق بين الست زمان والست دلوقتى ..
زى الفرق بين الجنيه زمان
والجنيه دلوقتى‎.

الست هى الست بعقلها وطبعها

بس هنقول اية.................

موضوعك جميل

كارمن

karmen 08-13-2009 05:19 AM

ميرسى ليك محمد عالمرور

وليد محمد طلعت 08-13-2009 12:45 PM

الف شكر
 
ميرسي ليكي
------------

وعلي فكره

مواضيعك عامله زيالبضاعه الحلوه

=D> =D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>=D>

كل اللي معدي لازم يتفرج علي الحلاوه

:-bd:-bd:-bd:-bd:-bd
وطبعا بلابل وعمر ومجرد زكريات و.......

ربنا يخليكو لينا وللمنتدي كده

ويحفظك لبباكي ومامتك يارب

وننتظر منك كل جديد\m/\:D/\m/

تقبلي مروري<):)<):)<):)

karmen 08-13-2009 12:57 PM

ايه الحلاوه دى كلها
يا شيخ ده انا وشى احمر
ميرسى ليك يا وليد على ذوقك
وشكرا عالمرور

بلابل 08-13-2009 04:21 PM

الله يكرمك يا عم وليد

المنتدى منور بيك

البرنس الوحدانى 08-14-2009 11:57 PM

الست هى الشئ الحلو فى حياتنا

شكرا كارمن على موضوعك

karmen 08-18-2009 12:38 AM

ميرسى ليك يا على عالمرور


الساعة الآن 03:54 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir