منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   زوجه مطيعه جدا (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=11752)

karmen 08-13-2009 06:52 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karmen (المشاركة 72976)
ميرسى ليك يا محمود
تسلم عالمرور

أمال دى ايه ان شاء الله
بص كويس كده وانت تشوف

follow me 08-13-2009 03:17 PM

زيـــــزو
 
هههههههههههههههه
دى مطيعه !!
دى من حوارى بولاق و دماغها كبيره .. و هو يعنى المشكله فى الشيك انه مش هيعرف يصرفه
قال يعنى لو حطت الفلوس كان هيعرف يصرفها



karmen 08-13-2009 03:20 PM

يا ابنى دى زوجه اخلاص اخلاص اخلاص
هههههههههههههههه
ميرسى ليك يا زيزو عالمرور


الساعة الآن 12:51 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir