منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   لغة الجسد(موضوع هيفيدك أكيد) (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=11716)

بلابل 08-11-2009 04:27 AM

الموضوع مفيد

بس انا مكملتوش للاخر لانو طويل جدا

كنتى نزلتية على مراحل افضل

بس اوعدك انى هكملة

تقبلى مرورى

karmen 08-11-2009 04:37 AM

هو فعلا طويل جدا
بس معلش يا بلبل
ممكن انت تجزأه
ميرسى ليك عالمرور

Silver 08-11-2009 05:05 AM

الموضوع ممتاز يا كارمن

وبجد الكلام كله مظبوط وحقيقى

وتصرفات وتعابير نقوم بها فعلاً

تسلم ايديكى ،،،

karmen 08-11-2009 05:20 AM

ميرسى ليك يا رامى عالمرور

mahmodsalama 08-12-2009 12:05 AM

نسرين مبتعرفش تعوم
بتطبش في المية

karmen 08-12-2009 12:09 AM

يعنى ايه يا محمود
مش فاهمه؟؟


الساعة الآن 08:11 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir