منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   ابتسم رغم قسوة موقفك..........!!!! (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=11711)

karmen 08-09-2009 08:09 AM

فعلا يا اسامه هى البسمه اللى بتداوى كل الجروح
ميرسى ليك عالمرور

mahmodsalama 08-10-2009 10:49 PM

ما اجمل ان تضئ شمعة بدلا من ان تطغاءها

karmen 08-11-2009 01:39 AM

ميرسى ليك يا محمود عالمرور

mody eljoker 08-26-2009 06:20 AM


تعلم أن تضحك مع من معك . . و إن تشاركه ألمه و معاناته . .
عـش معـه وتعايش به عيش كبيراً . .
و تعلم إن تحتوي كل من يمر بك . .
لا تصرخ عندمـا يتأخر صديقك . .
ولا تجزع حين تفقد شيئا يخصك . .
تذكر إن كل شئ قد كان في لوحة القـدر . .
قبل إن تكون شخصا من بين ملايين البشر

الله عليكى يا كارمن طول عمرك مميزة ومواضيعك اكثر من رائعة

karmen 08-30-2009 12:30 PM

ميرسى ليك يا مودى عالمرور والرد الجميل


الساعة الآن 09:09 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir