منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم ادم (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=32)
-   -   ماذا تفعل لو وصلتك هذه الرساله؟؟؟ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=11704)

بلابل 08-03-2009 02:43 PM

والله انا عن نفسى

ادام الرقم مش متسجل عندى ولا كانو بعتلى حاجة

لان دة فراغ عند الا نسان دة

ومش لاقى حاجة يعملها

ولو بعت تانى

هيبقى زى الاولانى

لغاية حاجة من الاتنين اعرفة وهو الى هيقول

يا اما يزهق وميبعتشى تانى

وانا هتعب نفسى لية

karmen 08-09-2009 08:04 AM

ميرسى ليك يا محمود عالمرور
بس مقلتلناش رأيك يعنى

karmen 08-09-2009 08:05 AM

والله يا بلابل انا بحسدك على قوة اعصابك وجمودها
انا مقدرش اعمل زيك
ميرسى ليك عالمرور


الساعة الآن 04:28 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir