منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   عفوا.....لم يكن هذا حبا........فلا تبكى عليه (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=11702)

karmen 08-12-2009 12:13 AM

الجمله دى انت تقريبا قلتها فى 5 مواضيع
هى عاجباك اوى كده
بس عارف مبقاش حد بيبحث الأيام دى
دلوقتى خلاص محدش عاوز الكنز الوهمى ده
كله عاوز الكنز الحقيقى
دهب ياقوت مرجان أحمدك يارب

mody eljoker 08-26-2009 06:24 AM

عندما تبكي ويرى دموعك كل من حولك ... إلا من كان يقول لك أحبك أموت فيك ... أبكي إذا يوم بكيت وأفرح يوم ما تفرح ... هو الوحيد الذي لا يرى دموعك ... ولم يشعر بك ... عفـــــواً ... لـــم يكـــن هـــذا حبـــاً ... فـــلا تبكـــي عليـــه ...؛

karmen 08-30-2009 01:26 PM

ميرسى ليك يا مودى عالمرور

البرنس الوحدانى 08-31-2009 12:10 AM

لو دى معانى الحب فعلا يبقى مفيش حب اصلا فى العالم كله

زى فى مقولة بتقول:
من السهل ان تضحى ولكن من الصعب ان تجد من تضحى له

شكرا على الموضوع الرائع

karmen 08-31-2009 03:14 AM

فعلا يا علي عندك حق
ميرسى ليك عالمرور


الساعة الآن 12:39 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir