منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   شاب عايز يشحن موبايله (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=11552)

karmen 07-25-2009 12:24 AM

يا سلام
انت صدقت نفسك واللا ايه
هو ايه اللى لا تعقيل
انا كنت برفع من روحك المعنويه
فعلا انت لازم يتقال عليك
لا تعقيم

radwan 07-25-2009 01:11 AM

ليه بس كده
دانا كنت عايز أصححلك الكلام
وبعدين تقوليلى أنا لا تعقيم
ماشى براحتك خالص

الايام جنبنا


الساعة الآن 05:32 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir