منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   موضوع صدمنى(إستكشاف القمر كانت أكذوبه أمريكية) (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=11522)

THE KING 07-25-2009 05:38 PM

بجد انا مش مصدق الكلام ده ..
بس حاسس ان الكلام اللى بيتقال ده صحيح
وامريكا بتكذب علينا كل الوقت ده ..
عاوزين يعملوا نفسهم جامدين علينا

واللى مدايقني كمان ... انهم اشتروا سكوتنا ..

karmen 07-25-2009 07:56 PM

أيوه فعلا يا عمرو
اللى يضايقك فى الموضوع انهم بيقولوا ان امريكا اشترت سكوت استخبارات دول كتير اوى
واكيد منهم طبعا دول عربيه كتير جدا
ياللا مش فارقه
ميرسى ليك عالمرور
وشيل أم اسمى من توقيعك
انا آسفه حقك على راسى


الساعة الآن 06:23 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir