منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   لو كان(..........)رجلا لقتلته!!!! (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=11520)

karmen 07-19-2009 04:00 PM

لو كان اليأس رجلا لقتلته

vindiesel 12-11-2009 05:55 AM

اعتقد انه مينفعش ان احنا نغير فى مقوله زى دى ولا ايه؟؟


تقبل مرورى

صاحب القلب الميت 12-11-2009 07:05 AM

شكرا على مرورك
بس مقصود ايه تانى نريد ان نقتلو ومش القصد تغيير المقوله

vindiesel 12-11-2009 01:20 PM

اها اذا كان كده يبقى انا اللى فهمت غلط

طيب انا ممكن اقول "لو كان اليأس رجلا لقتلته"

صاحب القلب الميت 12-11-2009 06:17 PM

( لــو كان الخيانة رجلآ لــقــتـلــتـه ) . . . . .

admin 12-11-2009 08:08 PM

لو كان الغباء رجلا لقتلته

bosbos love 12-12-2009 02:41 AM

لو كان الغدر رجلا لقتلتة

الفرعون العاشق 12-12-2009 06:46 AM

لو الندم رجلا لقتلته

karmen 12-12-2009 08:02 AM

لو كان العند رجلاً لقتلته

vindiesel 12-12-2009 11:12 PM

لو كان التنفيض رجلا لقتلته


الساعة الآن 05:42 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir