منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم ادم (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=32)
-   -   مين يقدر يجاوب على السؤال ده؟؟؟ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=11510)

karmen 07-18-2009 04:53 AM

بس فى بعض الأحيان ممكن يتعارضوا
ويبقى بقاء علاقه فيهم بيحتم ترك العلاقه الأخرى
فلازم نبقى جاهزين للمواقف دى عشان نعرف ممكن نقدر نضحى بمين
لو مكانش فيه قدامنا غير التضحية دى

radwan 07-18-2009 12:44 PM

يا جدعان ليه الحيرة دى بس
أنا أعمل نفسى مخدتش بالى واريح الجى واليط الدى
ولا أتعب دماغى زى مانتو بتعملو دلوقتى ولا حاجة
سهله يعنى

وابقى استريحت من الاتنين هو بقى فى حد بيصاحب بجد أو بيحب بجد اليومين دول؟

Silver 07-18-2009 06:06 PM

أنا بقول أروح أموت معاهم أحسن

عشان مبقاش زعلت حد فيهم

ومنبقاش حتى افترقنا عن بعض

ما هو اللى هيعيش فينا هيعيش حزين ع التانى

يبقى ليه نجيب لنفسنا وجع القلب

نموت كلنا موتة جماعية

karmen 07-19-2009 04:50 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة radwan (المشاركة 69575)
يا جدعان ليه الحيرة دى بس
أنا أعمل نفسى مخدتش بالى واريح الجى واليط الدى
ولا أتعب دماغى زى مانتو بتعملو دلوقتى ولا حاجة
سهله يعنى

وابقى استريحت من الاتنين هو بقى فى حد بيصاحب بجد أو بيحب بجد اليومين دول؟

على رأيك يا رضوان بلا وجع دماغ
هههههههههههه

karmen 07-19-2009 04:51 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة silver (المشاركة 69615)
أنا بقول أروح أموت معاهم أحسن


عشان مبقاش زعلت حد فيهم

ومنبقاش حتى افترقنا عن بعض

ما هو اللى هيعيش فينا هيعيش حزين ع التانى

يبقى ليه نجيب لنفسنا وجع القلب

نموت كلنا موتة جماعية

والله عين العقل يا رامى
ونبقى كلنا ريحنا واستريحنا

vindiesel 07-19-2009 07:41 AM

انا شخصيا هروح انقذ صاحبى الاول


لأن انا مش هعوض صاحبى تانى
لانى مش اى حد يبقى صاحبى الا اذا كان يستحق


طبعا هتقولوا لى حبيبتك أهم !!!!!!!!

وانا هرد واقول حبيبتى انا هعوضها علشان مبقاش حاجه اسمهما حب فى الزمن ده


نسبه 95% من العلاقات دلوقت بتبقى مصلحه او حاجه تشغل وقت الفراغ


انما الحب ده كان زمااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااان
كنت تلاقى اللى يستحق انك تضحى علشانه



وعلى فكره انا الحمد لله عمرى ما جربت الحب اليومين دول وعمرى ما هجربه لانى عارف الحكايه شكلها ايه من المواقف اللى بتعدى عليا كل يوم من اصحابى

اللى يقولى خطيتى سابتنى علشان واحد اغنى منى "حب مصلحه"
واللى يقولى خطيبتى سابتنى علشان عاوزه كذا و كذا "حب ابتزاز"
واللى يقولى خطيبتى سابتنى علشان زهقت منى وعاوزه تغير زى ماتكون بتغير هدومها "حب لشغل وقت الفراغ"


معلش ده رأى شخصى واتمنى انه ميزعلش حد

karmen 07-19-2009 08:06 AM

وجهة نظر برضو يا محمد
بس البنات مش مصلحانجيه اوى كده
ومش وحشين اوى كده
البنت على فكره لما بتحب بتحب بجد اوى وبتخلص للى بتحبه بشكل فظيع

prince of alex 07-19-2009 08:52 AM

اكيد الصدييييق بس ليه !!!!

عشان معنديش حبيب هههههههههههههههههههها !!!!!!!!!!!!!!#

karmen 07-19-2009 09:26 AM

ههههههههههههههه
ماشى يا أحمد أما نشوف لما تحب هتعمل ايه
ميرسى عالمرور

prince of alex 07-19-2009 11:11 AM

لما نشووووف

ورممبر افري ثنج هاف ا تايم


الساعة الآن 07:07 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir