منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   نكت جديده بس رخمه أوى (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=11448)

karmen 07-17-2009 03:28 PM

هههههههههههههههه
متشكرين يا عم ميدو
ده بس من ذوقك
ههههههههههههههه
لا بجد ولا يهمك غلطه ومش هتتكرر

EzAt99 07-18-2009 02:49 PM

ايه دي اللي غلطة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الموضوع يعني..........................
لا والله أنا كنت بهزر النكت حلوة والله مش وحشة قوي يعني
ع العموم أنا أسف يا كارمن والله ما كنت أقصد

karmen 07-19-2009 04:56 AM

ايه يا ابنى عادى
مكنتش تقصد ايه
انا مزعلتش اصلا
اصلى مش بزعل من أخواتى
وبعدين هى النكت سخيفه فعلا
هههههههههههه
عادى بقى

mody eljoker 07-23-2009 02:07 PM

على فكرة النكت من كتر رخامتها الواحد مبيلقيش حاجة يعملها غير انه يضحك علي نفسه لانه فتح الموضوع

شكرا ليكى

karmen 07-24-2009 08:26 AM

>-)>-)>-)>-)>-)
لالالالالالالالالالالالال ا
شكلكم مش ناويين تجيبوها معايا لبر
ماااااااااااااشى انا هوريكم انا ببقى ازاى فى الضلمه بتحول على فكره
عيب كده ماشى
هههههههههههههههه

radwan 07-25-2009 12:11 AM

مره واحد صعيدى قابل واحده سالها : انتى منين
قالتله: وات؟

قالها: اجدع ناس الوتاوته

من أى وات بقى بالظبط


mahmodsalama 08-05-2009 12:37 PM

جميلة ياكارمن

karmen 08-09-2009 07:57 AM

ياخى ربنا يخليك ويعمر بيتك
انت اللى ناصفنى والله يا محمود
ههههههههههههههه
ميرسى ليك عالمرور

karmen 08-09-2009 07:59 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة radwan (المشاركة 70342)
مره واحد صعيدى قابل واحده سالها : انتى منين

قالتله: وات؟
قالها: اجدع ناس الوتاوته

من أى وات بقى بالظبط


من الوات التانى اللى جنب الاولانى
اللى وراه تلاقى التالت
وعلى شماله السادس
وقدامه البحر
وخلفه العدو
وانا وانت
ورقص............................
خلاص بقى كده عيب اوى


الساعة الآن 04:29 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir