منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   شوية نكت عالبنات بس تحفه افرحوا يا شباب الماجيك (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=11447)

prince of alex 07-15-2009 03:01 AM

طب وانا تتوقعي ايه اعلق عليه

karmen 07-15-2009 04:29 AM

ههههههههههههههههه
لا مش عارفه والله يا أحمد
أنا بس كنت متوقعه رد رامى ورضوان لأنهم الوحيدين فى المنتدى كله اللى ضد البنات
وكل ما تيجى سيرة الستات لازم يطلعوا العبر
لكن انت يا أحمد مش شرير زيهم شكلك عادى بتحترم البنات

EzAt99 07-18-2009 02:55 PM

ميرسي ع النكت يا كارمن
تسلم الأيادي

karmen 07-19-2009 04:58 AM

الله يسلمك يا ميدو
ميرسى ليك عالمرور

mody eljoker 07-23-2009 02:08 PM

تسلم ايدك


karmen 07-24-2009 08:24 AM

ميرسى يا مودى عالمرور
الله يسلمك

radwan 07-24-2009 12:28 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karmen (المشاركة 68665)
والله العظيم والله العظيم
كنت واثقه ان لو رضوان دخل يعلق عالموضوع
هيختار الجمله دى بالذات


تكونيش طبيبة روحانيه حضرتك؟
ههههه
بس طبعا مش كل البنات كده

radwan 07-24-2009 12:50 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة silver (المشاركة 68679)




عادى وإيه المشكلة

مشكورة ولا مشكور ؟!!


هههههههه
واخدلى بالك يا رامى
الموضوع ده بيقلقنى ساعات بينى وبينك

karmen 07-24-2009 01:08 PM

ايوه كده ظبط كلامك مش كل البنات كده
وموضوع ايه اللى بيقلقك يا ترى؟؟
بس اقولك هو فعلا موضوع يصدم
انا مش متخيله مثلا ان بنت من المنتدى هنا تطلع ولد او ولد يطلع بنت
يا خراااابى
ده يبقى موقف غريب جدا
مش عارفه ساعتها هعمل ايه

radwan 07-24-2009 01:54 PM

انتى برده عماله تصدرى اشاعات ضدنا
بكرة تعرفى انى عندى حق


الساعة الآن 09:05 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir