منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم ادم (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=32)
-   -   عريس بس ناصح حبتين (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=11446)

karmen 07-15-2009 02:31 AM

اه ثبتنى يا هيمه
ماشى يا سيدى كلتنى بالكلمتين الحلوين دول
شكرا عالمرور

radwan 07-17-2009 05:21 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karmen (المشاركة 68663)
أيوه المفروض يعمل ده كل يوم
واشمعنى هى يعنى اللى تعمله علطول وهو لأ
لأ فالح أوى يقولها مطلوب منك تعملى كده كل يوم
حاجه تفرس
x-(x-(x-(


هههههههه
مصدقنا خلصنا موضوع هل فتاة النت سيئة يطلع الموضوع ده؟

بس مفروض انه يرضع ويقعد فى البيت يطبخ ويغسل

وطبعا الست هى اللى تروح تشتغل وتصرف على البيت
وتديه مصروفه بالمرة كمان

حاجة تجن والله



karmen 07-24-2009 07:22 AM

حرااااااااااااااااااااااا اام
عمر رأينا ما هيتفق ابدا
انا هخرس احسن واحط فى بقى جزمه واعض على شفايفى واتنيل اسكت بدل ما اصور قتيل

admin 12-11-2009 06:57 AM

ههههههههههههههههههههههههه ههههههه

اصلى ياصحبى



amira abdo 12-11-2009 12:13 PM

ههههههههههههههههههههههه قي كده دنا صدقت وبعدين قعدت اقول هو في حد كده واتمنيت واحد زيه دنا عشت ع الاخر هههههههههههههههههه ميرسي ع المقلب
يا فينديزل

vindiesel 12-11-2009 01:04 PM

ميرسى اسامه واميره

وتعيشوا وتاخدوا غيرها

bosbos love 12-12-2009 10:14 AM

انا صدقت ودعيت ان ربنا يرزقنى واحد
زيو بس رجعت فى كلامى
ههههههههههههههه
دا يفقع المرارة
من اول يوم
مهى اكيد كانت هتعملو كل حاجة
بس شكرا ليكى يا كارمن

golden man 12-12-2009 10:38 AM

المراه ده بيتها وهى الى تتصرف فيه وتخليه جنه وتريح زوجها على العكس من الى قولتيه يا كارمن
لو هو عمل ده يبقى ذوقيا منه معملش هو حر هو عليه يشتغل ويجيب الفلوس او يوفر ليها
وللبيت الاحتياجات اللازمه يبقى المفروض هى كمان توفر له سبل الراحه فى بيته

karmen 12-12-2009 11:23 PM

وانا مقلتش حاجه
اوكى ده واجب عليها
بس هو بقى ميستظرفش ويستخف دمه
واجبها هي عارفاه
مش محتاجه حد يفكرها بيه
ميرسي يا هيما عالمرور
تسلمي بوسبوس عالمرور العطر


الساعة الآن 11:28 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir