![]() |
والله معرفش
ايا كان انا بسمع ان الهنود ذكائهم يعنى |
والله الموضوع جامد جدا شكرا ليكى بس معتقدش ان بتوع الهند اغبية للدرجة دى دول عندهم نووى |
أهلا يا مودى منور
كنت فين كل ده ميرسى ليك عالمرور بس بجد فيه نووى فى الهند؟؟؟؟ |
طبعا فى نووى فى الهند دا انا سمعت كمان ان هما اول دولة فى العالم فى انتاج برامج الكمبيوتر |
لالالالالالالالالا يا مودي مش للدرجاتي
بس فعلا هم عندهم نووي وكمان عندهم علماء كتيييير اخدوا نوبل يعني فالحين مش زينا بقاق على الفاضي ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههه |
ليه بس يا احمد
والله ده احنا عندنا عقليات توزن تقلها دهب بس الحظ بقى |
| الساعة الآن 11:45 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir