منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم ادم (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=32)
-   -   لو كانت حياتك قصة فما عنوانها (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=11381)

karmen 07-14-2009 08:50 AM

هههههههههههههههه
ده فيلم يا عمور
وبعدين ده على أساس بقى ان انت مش واخد حريتك
هو فيه ولد مش واخد حقه تالت ومتلت فى الدنيا دى

radwan 07-17-2009 04:47 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة prince of alex (المشاركة 68502)
نورتوني بالوجود الجميـل ده


ايه العناوين الغريبه دى يا أحمد؟
انت ساكن جنب محول كهرباء؟

هههههههههه


prince of alex 07-19-2009 11:15 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة radwan (المشاركة 69334)
ايه العناوين الغريبه دى يا أحمد؟
انت ساكن جنب محول كهرباء؟

هههههههههه



مش فاهمك ارجو التوضيح

karmen 07-19-2009 04:14 PM

رضوان يا أحمد قصدوا على دى

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة prince of alex (المشاركة 68502)
نورتوني بالوجود الجميـل ده

بيهرج يعنى على أساس ان انت كاتبها كعنوان لحياتك

prince of alex 07-20-2009 12:08 AM

اههههها

لا يا راجل

والله انت تحفة يا مان

ههههههههههههههههههههههههه هههه


الساعة الآن 03:57 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir