منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم ادم (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=32)
-   -   الحب لا يعرف المستحيل في بنغلادش ، زواج شاب عشريني بعجوز تناهز 90 عام ، ويقبلها بعد .! (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=11253)

THE KING 07-08-2009 02:00 AM

هههههههه ماهو فكره صح .. هو بس كفايه عليها بوسه ليلة الدخله وهي تموت

nada minnie 07-08-2009 12:23 PM

يا جماعه ما الست اكبر منه ب60 سنه

مش كتير يعنى وبعدين الراجل حابب يكتسب

خبرات وتجارب منها ما هى بقالها كتير بقى فأتعلمت

كتير من الدنيا هههههههههههههههه

والله صعب عليا ليه هيعمل فى نفسه كده

THE KING 07-14-2009 04:56 AM

حرام عليكم يا جماعه .. دي مثيره ومغريه جدا
امال هو حيبوصلها هبل كده

karmen 07-14-2009 05:53 AM

عادى يا جماعه بقى القلب وما يريد
يارب يارب يارب
دعوة بنت فى ساعة مغربيه
أشوف كل شباب الماجيك متجوزين واحده زيها
ياسلاااااااااام
أهى هيه دى اللى هتعرف تأدبكم واللا بلاش

mody eljoker 07-21-2009 03:36 PM

يا خسارة الشباب اللى راح هدر ايه مفيش بنات فى البلد لو معندوش يجى ياخد حد من

الماجيك او ياخدهم كلهم ويريحنا منهم واللى عمال يقول الست وحشة وعندها 90 سنة

متبص للعريس يعنى هو اللى ابن وزير بعدين ده قدره والمكتوب على الجبين مش ممكن

تشوفه العين الا لو بص فى مرايه

وشكرا على الموضوع الرائع

THE KING 07-22-2009 01:43 PM

ههههههههههههههههههههههههه هه احيه ؟؟
انا اتجوز واحده 90 سنه
والله لو حبيتها
حبيتها ايه حبها برص فى ليلة العرس ..
انا احب دي لييييييييييييييه

radwan 07-24-2009 04:41 AM

فعلا الغباء لا يعرف المستحيل

THE KING 07-24-2009 06:57 AM

ههههههههههههههههههههههه الغباء لا يعرف المستحيل
حلوه يا رضوان

karmen 07-24-2009 07:54 AM

هههههههههههههه
حبها برص فى ليلة العرس؟؟
والغباء لا يعرف المستحيل؟؟
ههههههههههههه
يا حول العالم
خلاص اهدوا متعملوش فى نفسكم كده


الساعة الآن 11:25 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir