منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم حواء (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=41)
-   -   لغــــــة الهدايا الرومانسية (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=11243)

karmen 07-13-2009 12:18 PM

عربيه يا رامى
أه وماله اصلها وارثه
وانت يا رضوان بقى اللى جبت الهدايا دى كلها
مشكوره تقوى على التوبيك الجامد ده

تقوى الروح 07-19-2009 06:04 AM

منوره يا كارمن اسعدني مرورك

radwan 07-19-2009 02:23 PM

ههههههه
أنا قولت واحد أعرفه مقولتش أنا يا كارمن

دانا غلباااااااااان
ههه

prince of alex 07-20-2009 02:17 PM

الحلوى
والخطيب الذي يهدي خطيبته علبه من الحلوى بعد اول لقاء

لهما فانه يريد ان يعبر عن اعجابه بحديثها الرائع.


ههههه جميل اوي

بلابل 08-02-2009 08:22 PM

النساء النساء النساء

هى الوحدة عوزة اية من الراجل غير

الكلمة الحلوة والهداية

انما احنا غلابة

عملين ندفع وبس

بجد
توبيك رائع جدا

ومش غريبة عليكى مواضيعك الرائعة دى


amralbob 08-03-2009 05:09 AM

بجدالتوبيك جميل جداً يا تقوى الروح تسلمي ايدك

تقوى الروح 08-03-2009 11:54 AM

مشكورين ياجماعه ع مروركم الجميل ده

mahmodsalama 08-04-2009 12:57 AM

انتم شاطرين في الهدايا لاكن فين الرومانسية

ياقلب امتلاء باالاحزان عد الي الله لتمتلء بالحب والحنان


الساعة الآن 09:26 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir