منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   أعرفي عريسك بدري بدري (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=11238)

radwan 07-05-2009 06:12 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة تقوى الروح (المشاركة 66911)
دول البنات ياتري الشباب بيعملو اية!!!!!!
تم المرور علي موضوعك يا رضوان ودايما انا بحترم وجه نظرك
ثانكس ع المرور


هممم
الشباب ممكن يدبروا نفسهم بسندوتشين طعميه من عند الشبراوى وسك على كده
ويبقى اخر حلاوة

هههههه
لا طبعا

الراجل والست مكملين لبعض مينفعش واحد منهم يكون مجتمع لوحده

شكرا تقوى على الموضوع



Silver 07-05-2009 11:11 AM

ذا كان عادي يعني لا بياكل بسرعة ولا ببطء ولا دايمًا شبعان ولا مفجوع على طول.. يبقى شخص معتدل في عواطفه وقراراته ويبقى ده آخر الرجال المحترمين...
كلبشي.. واستعجلي الزفاف والحياة هتبقى بمبي

مشكورة تقوى ع الموضوع الجميل ده


هيمة فرج 07-06-2009 03:57 AM

عندك حق

خليكى قاعدة فى بيت ابوكى منوراة

ههههههههههههههههههههههههه هه

karmen 07-14-2009 02:02 AM

والأحسن من ده كله.... مالها القعدة ف بيت أبووووووووكي؟؟ خليكي منوراه
أنا بقول كده برضو
شكرا تقوى عالموضوع الجامد

admin 07-14-2009 02:28 AM

والأحسن من ده كله.... مالها القعدة ف بيت أبووووووووكي؟؟ خليكي منوراه

بس كده

وعلى فكره المظهر خداع

انا ممكن اشوف احسن الطرق واطبقها

بس بالمعشره كل شئ بيظهر

وفى الاخر الجزء من جنس العمل

والطيبيبن للطيبات

تقوى الروح 08-03-2009 11:49 AM

شكرا لكل مشارك ف الموضوع
اسعدني مروركم

mahmodsalama 08-03-2009 10:47 PM

تاكلو وتنكرو كدة يا اولاد حواء مبتعرفوش تعملوا كباية شاي ربنا يصبرنا عليكم


الساعة الآن 08:16 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir