منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم ادم (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=32)
-   -   هتعمل ايه لو باباها رفع السماعه يا ......!!!! (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=11130)

night_fox 06-27-2009 05:51 PM

الموضوع ده جميل جدا و واقعى جدا جدا
هو محصلش معايا قبل كده الصراحة
لكن اعرف ناس حصل معاهم ههههههههههههههههه
بس انا رايى من راى جولدن
هو ده الكلام المظبوط
تحياتى ليكى يا تقوى

تقوى الروح 06-28-2009 10:28 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة radwan (المشاركة 65928)
لا بتحصل يا تقوى صدقينى
الصراحة حصل الموضوع ده قدامى
هههه

هههههه
اكيد يا رضوان كل حاجه بتحصل
مشكور ع المشاركه

تقوى الروح 06-28-2009 10:32 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة night_fox (المشاركة 66060)
الموضوع ده جميل جدا و واقعى جدا جدا
هو محصلش معايا قبل كده الصراحة
لكن اعرف ناس حصل معاهم ههههههههههههههههه
بس انا رايى من راى جولدن
هو ده الكلام المظبوط
تحياتى ليكى يا تقوى

ثانكس نيت فوكس ع المشاركه


الساعة الآن 08:29 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir