منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   تخيل نفسك صرصار (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=11030)

karmen 06-21-2009 06:31 AM

طب دى حاجه كويسه
الصراصير عزوه
الصرصار فى الحلم خير
والصرصار اللى ملوش خير فى صاحبه ملوش خير فى باقى الصراصير

EzAt99 06-21-2009 01:44 PM

صرصار؟؟؟؟....
عشان بتزعلي لما مش بنرد على مواضيعك
أتخيل نفسي صرصار ازاي؟؟؟هه؟؟قوليلي كدة؟؟؟؟
وافرضي وأنا بأتخيل كدة أبوية كان بيتخيل هو كمان إنه بيرش مبيد حشري؟؟؟؟

أروح فطيس أنا ولا ايه؟؟؟؟؟؟؟؟
يرضيكي.......؟

karmen 06-22-2009 03:12 AM

ههههههههههههههههههههه
لا ميرضنيش
ازاى يعنى تروح فطيس عشان قلة عقلك يعنى
يا ابنى انت مجنون عشان تتخيل نفسك صرصار
كده غلط يا حبيبى متفكرش فى الحاجات دى تانى
ههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههه

youssf_star2008 06-22-2009 02:21 PM

يا جماعه ايه رأيكم فى الأكله دى

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

جربوها شيش كباب الصراصير

EzAt99 06-23-2009 03:25 PM

ايه القرف ده
انت مسمعتش كارمن بتقول ايه
متفكرش ف الحاجات دي تاني

radwan 06-24-2009 02:05 PM

يععععععععععععععععععع
ايه ده يا حبيبى
انا خلاص هسمع محمد فؤاد
اوقات يا دنيا

طيب اسمعوا دى
صرصار بيحب صرصارة بيقولها تتجوزينى يا حبيبتى قالتوا ماشى بس بشرط
قالها اشرطى
قالتلوا تكتبلى البلاعة باسمى

karmen 07-13-2009 01:08 PM

ههههههههههههه
حلوه يا رضوان
ومقرفه جدا يا يوسف
ييييييييييييععععععععععععع ع
والله هرجع كل اللى فى بطنى
اسمع كلام أبيه ميدو ومتتكلمش فى الحاجات دى تانى

radwan 07-13-2009 01:45 PM

سبحان الله
مين عامل الموضوع ده غيرك؟؟؟؟
أنا لو منك أقلبها كلها بقى وجع بطن

karmen 07-13-2009 02:02 PM

لا أصل أنا بصراحه شفت فى المنتدى ده شوية صراصير لما قرفت
أكن الأعضاء هنا تخصص صراصير
كل شويه حد يجيب صورة صرصار
طب اقلبوا خنافس دود كده يعنى

radwan 07-13-2009 02:10 PM

بتحبى انتى الحاجات دى يا كارمن باين عليكى
هههههههه
يعععععععع


الساعة الآن 01:42 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir