![]() |
ههههههههههههههههههههههههه جميلة جداً منك يا رضوان تسلم ايدك |
شكرا لموضوعك
تسلم ايديك |
ههههههههههههههههههههههههه هههههه مش معقول التوقيع بتاعك دا يارضوان بحرك الصفحه 50 مرة عشان اقرا الموضوع |
ههههههههههههه
ياحرام طيب ماتقوله يحط كول تون وانا هخنقه رنات ههههههههههههههههههههههههه ههههه عالاقل الناس تلاقى سبب علشان ترنله لكن الناس هترنله ليه من غير كول تون (تتحسن في جمال صوت رنته) |
اقتباس:
هههههههه امال نقول ايه على توقيعك يا تقوى؟ للاسف مش لاقى توقيعات مناسبة |
اقتباس:
هوا يا دوب محول جنية من اول السنة وبيرن بيه على نفسه بس طبعا بيديه مشغول هههههههه |
بجد هو اعبى الاغبياء
تسلم عاشق |
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه
الله يرحمه كان ابن حلال ويستاهل ميسدات اقصد ويستاهل الخير ههههههههههههههههههه ميرسي ياعاشق |
هههههههههههههههههههههههه ربنا يرحمو |
هههههههههههههههههههههه
بجد جاااااااااامده يامان تسلم الايادي |
| الساعة الآن 07:39 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir