منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي الفنون الادبيه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=42)
-   -   قصة شاب محدش بيرن عليه (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=11027)

عمر-غانم 06-23-2009 09:20 AM

ههههههههههههههههههههههههه
جميلة جداً منك يا رضوان
تسلم ايدك


هيمة فرج 06-27-2009 11:50 PM

شكرا لموضوعك

تسلم ايديك


تقوى الروح 06-30-2009 03:13 AM

ههههههههههههههههههههههههه هههههه
مش معقول التوقيع بتاعك دا يارضوان
بحرك الصفحه 50 مرة عشان اقرا الموضوع

manolly 07-02-2009 02:50 AM

ههههههههههههه
ياحرام
طيب ماتقوله يحط كول تون وانا هخنقه رنات
ههههههههههههههههههههههههه ههههه
عالاقل الناس تلاقى سبب علشان ترنله
لكن الناس هترنله ليه من غير كول تون (تتحسن في جمال صوت رنته)

radwan 07-05-2009 02:30 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة تقوى الروح (المشاركة 66477)
ههههههههههههههههههههههههه هههههه
مش معقول التوقيع بتاعك دا يارضوان
بحرك الصفحه 50 مرة عشان اقرا الموضوع


هههههههه
امال نقول ايه على توقيعك يا تقوى؟
للاسف مش لاقى توقيعات مناسبة

radwan 07-05-2009 02:32 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة manolly (المشاركة 66740)
ههههههههههههه
ياحرام
طيب ماتقوله يحط كول تون وانا هخنقه رنات
ههههههههههههههههههههههههه ههههه
عالاقل الناس تلاقى سبب علشان ترنله
لكن الناس هترنله ليه من غير كول تون (تتحسن في جمال صوت رنته)

مش معه رصيد كفاية يعمل كول تون يا مانوللى

هوا يا دوب محول جنية من اول السنة وبيرن بيه على نفسه
بس طبعا بيديه مشغول
هههههههه

المحاسب 03-14-2010 07:53 AM

بجد هو اعبى الاغبياء
تسلم عاشق

amira abdo 03-14-2010 09:31 AM

ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه
الله يرحمه كان ابن حلال ويستاهل ميسدات اقصد ويستاهل الخير ههههههههههههههههههه
ميرسي ياعاشق

bosbos love 03-14-2010 09:55 AM

هههههههههههههههههههههههه
ربنا يرحمو


احمدينيو 03-14-2010 10:57 AM

هههههههههههههههههههههه
بجد جاااااااااامده يامان تسلم الايادي


الساعة الآن 07:39 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir