![]() |
مشكور جدا جداجدا جاد جدا يا عمر
|
ههههههههههههه حلوة اوى اول مرة اشوفها بس ليه حق هما مستضيفينه وعمالين يتكلموا فى حاجات مالوش علاقة بيها |
هههههههههههههههههههههه
مشكور ليك ياحبيى جميله جدا |
نايم في العسل
|
مشكوريييييييييييييييين كلكم على مروركم الجميل دهوبجد نورتم الموضوع
|
عادل امام كبر اوى فى السن فده طبيعى جدا انه ينام على روحه:-?? شكرا يا عمر على المقطع الجميل |
ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههه
جاااااااااااااااااااااااا مدة |
| الساعة الآن 02:43 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir