![]() |
قمة التحدي ان تعشق من ليس لك
قمة الحزن ان تبتسم وفي عينيك الف دمعه قمة الاستغراب ان تنجرح ممن تحب قمة الحب ان تحب من جرحك قمة الوفاء ان تنسي جرح من تحب |
قليل الرنات لا تعاتبه ولا تلومه
قادر ربنا يحرق خطه ويضيع تليفونه |
Dear........happy birthday |
مهما العمر يجري ميلادي او هجري تبقي محبتك في دمي بتجري |
تم تحويل 100جنيه من رقم "010طبعا رقم بابا" لطلب رصيد ب15قرش*506*1*الموبايل# مع ان بابا لسه محولى زيهم من خمس ايام بالظبط ههههههههههههههههههههههههه ه ربنا يخليك ليا يا بابا |
يا خراااااااااااااااااااابي
ايه ده هو لسه في أبهات كده هو لسه في حد بيبعت رصيد بالميات هو لسه في حد أصلا بيبعت لحد رصيد يا سلام يا محمد احمد ربنا والله على باباك العسل ده وقله يشوفنا ب 5 جنيه واللا حاجه |
من فودافون
في عرض 40 رساله كل يوم لحد 2_10 للإشتراك كلم *4040# ب 3 جنيه |
واحده بتقول لشيخ انا بحب البس طويل وبحب البس النقاب قالها الشيخ ده مفتاح الجنه واحده تانيه بتقوله ياشيخ انا بحب البس قصير وبحب البس عريان قالها الشيخ وده مفتاح الشقه |
ههههههههههههههههههههه شفت صورتك فى الجريدة فى صفحة القلوب السعيدة مكتوب تحتها قمر السنة الجديدة |
يامن توهم أنى لست أذكره ويعلم الله أنى لست أنساه ان غاب عن عينى ففى القلب مسكنه ومن يسكن القلب كيف العين تنساه |
| الساعة الآن 04:28 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir