منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   دنيا الجوال (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=25)
-   -   كل واحد يكتب آخر رسالة وصلته ...يلا شباب وصبايا (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=10732)

amira abdo 12-04-2009 05:12 AM

قمة التحدي ان تعشق من ليس لك
قمة الحزن ان تبتسم وفي عينيك الف دمعه
قمة الاستغراب ان تنجرح ممن تحب
قمة الحب ان تحب من جرحك
قمة الوفاء ان تنسي جرح من تحب

karmen 01-09-2010 06:39 AM

قليل الرنات لا تعاتبه ولا تلومه
قادر ربنا يحرق خطه ويضيع تليفونه

bosbos love 01-09-2010 06:46 AM

Dear........happy birthday

yousef eldeep 01-09-2010 07:11 AM

مهما العمر يجري ميلادي او هجري
تبقي محبتك في دمي بتجري


vindiesel 01-09-2010 07:18 AM

تم تحويل 100جنيه من رقم "010طبعا رقم بابا" لطلب رصيد ب15قرش*506*1*الموبايل#


مع ان بابا لسه محولى زيهم من خمس ايام بالظبط

ههههههههههههههههههههههههه ه

ربنا يخليك ليا يا بابا

karmen 01-09-2010 07:45 AM

يا خراااااااااااااااااااابي
ايه ده
هو لسه في أبهات كده
هو لسه في حد بيبعت رصيد بالميات
هو لسه في حد أصلا بيبعت لحد رصيد
يا سلام يا محمد
احمد ربنا والله على باباك العسل ده
وقله يشوفنا ب 5 جنيه واللا حاجه

karmen 01-10-2010 05:24 AM

من فودافون
في عرض 40 رساله كل يوم لحد 2_10
للإشتراك كلم
*4040#
ب 3 جنيه

vindiesel 01-11-2010 06:25 AM

واحده بتقول لشيخ انا بحب البس طويل وبحب البس النقاب
قالها الشيخ ده مفتاح الجنه

واحده تانيه بتقوله ياشيخ انا بحب البس قصير وبحب البس عريان
قالها الشيخ وده مفتاح الشقه




bosbos love 01-11-2010 06:37 AM

ههههههههههههههههههههه

شفت صورتك فى الجريدة
فى صفحة القلوب السعيدة
مكتوب تحتها قمر السنة الجديدة


دبدوباية 01-11-2010 07:09 AM

يامن توهم أنى لست أذكره ويعلم الله أنى لست أنساه ان غاب عن عينى ففى القلب مسكنه ومن يسكن القلب كيف العين تنساه


الساعة الآن 04:28 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir