![]() |
حطيت دماغى ع السرير [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] وحلمت خير اللهم اجعله خير [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] انى فارقت البلد زى الطير [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] وعشت فى جزيرة لا انا فيها رئيس ولا وزير [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ولا حتى زعيم ولا كبير [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] انا يدوبك عليها غفير [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] بواب مجرد بواب بس حاسب [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] لا هعدى حرامى اونصاب [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] او اى مخادع او كداب [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] او كلب ليل اوذئب م الذئاب [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] عايش بقلب كبير يساع العالم [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] يطرد اى واحد ظالم [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] هكتب على بابها بالخير حالم [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] عايش صاحى مش نايم [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] لا عندى كرش ومتربع على عرش [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] او مفكر نفسى اسد او وحش [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] وفجأة سمعت دوشه وصحيت بكل دهشه [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] بصيت لاقيتنى نايم ع الارض حاضن مأشه [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
اللى يعجبك حكم بيه
|
ضربه كانت قاضيه عليا...... ضيعت كل اللى ليا
قلت اشغل كل فلوسى ...... احطها فى البورصه ديا جمدت قلبى وعملت روسى ...... والكل قاللى دى فكره هايلا واتصلت بكل نفوذى ...... قلت ابيع قالوا لأ اصبر شويا حطيت فى قلبى بطيخه صيفى ...... ورحت لابس السلطانيا وكانت الضربه القويه ...... هبوط فى البورصه العالميا فلستنى ضمرتنى ووقعتلى كل ضروسى...... وحولونى للعباسيا قالولى تشرب لبن جاموسى ...... واكلونى المهلبيا وكل اللى كانوا بيشجعونى ...... اتبروا بمعرفتهم ليا ياريتنى خدت درس خصوصى ...... اهو كان نفعنى فى الوقعه ديا ومن يوميها روحت لقبنورى ...... ركبل [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ى شيش ومشربيا |
على فكرة برنس ( الشعر الواحد منك قصاد 3 منى وكل شعر في ال3 بلهجة ولغة مختلفة أوك ) .
وتحـــــــــــدى . |
أنت فيييييييييييييييييييييييي ييييييييييييييييييييييييي ين
مستنى ردك يا برنس . ههههههههههههههههه ( حبيبي أنت وقعت ) ههههههههههههههه بهزر معاك . |
جامد يا ايما تسلم انت برنس
|
اقتباس:
أكسب أنا كدا / لالالالالالالالالالالا مستنى أكتر o:-) مستنى تصويت أكترررررررر ومسنيك يابرنس ويارب تكون بخير ( لقيتك مابتسئلش قولت أسئل أنا صحيح منك ماجتش منك أهى تيجى منى أنا ) :)] |
ايما معلش انت لازم تدخل بشعر واحد بس
انت اختار واحد منهم يلا اختار عشان نبدا التصويت |
أنا هختار أقلهم ( ضربة قاضية ) .
|
كدة كويس
كدة نعلن بداية التصويت بين التلت مشتركين يحق للعضو انه يصوت مرتين فقط ولا يحق للمتحديين انهم يكتبوا اثناء التصويت الان ادخلوا على موضع ابدا التصويت وباذن الله خلال يومين سوف تعلن النتيجة وانا محتاج مشرف معايا على التصويت فلو حد عايز يقوللى |
| الساعة الآن 05:40 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir