منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   الصـــور ومقاطع الفيديو (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=4)
-   -   مجموعه من الصراصير اهدء الى كارمن (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=10647)

karmen 06-20-2009 10:01 PM

هههههههههههههههه
الله يبارك فيك يا عمر
وعقبالك كده لما الأدمن يقدر تعبك ويهديلك مجموعه من الخنافس او الفيران حسب اللى هو شايفه بقى

admin 07-16-2009 10:50 AM

مشكور ليكم على الرد والمرور


اتمنى ان ينال الموضوع اعجبكم


تحياتى للجميع


والله الموافق

radwan 07-17-2009 01:59 AM

أتمنى لكى افطارا شهيا وطعاما مغذيا

هههههههه

karmen 07-17-2009 04:24 AM

اسكت مش أنا عزماك يا رضوان تيجى تاكل معايا
مينفعش متجيش وانا هلاقى اعز منك ياكل معايا اكله زى دى

radwan 07-17-2009 06:05 AM

ههههههههههه

بس انا مش بحب الصراصير قوى

لو جنبها شوية دود أو خنافس مشوية

وعصير النمل الاحمر

ولا بوفتيك الكارى المصنوع من مخيخ القرود

ياااااااااااااااااااااااه
اخر لذاذه

هههههههههههه
انا جاى اعملى حسابى
وشكرا لكرمك الزائد

وانت يا اسامة جاى ولا ايه؟

amralbob 07-18-2009 02:56 AM

ههههههههههه

amralbob 07-18-2009 02:59 AM

ههههههههههه مبروك عليكي يا كارمن وبالهنى والشفى على قبلك ههههههههههههههه


الساعة الآن 11:01 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir