منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   كانت وحدها فى البيت تستحم.............. (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=10646)

karmen 05-25-2009 01:11 AM

ميرسى ليك يا ميدو على المرور
منورنا هنا فى المنتدى والله

karmen 05-25-2009 01:12 AM

قصدك يا رامى ان البنات تافهين
لالا مسمحلكش احنا مش كده خالص
هههههههههههههه
احنا أتفه من كده كمان
ميرسى ليك رامى على المرور

EzAt99 05-25-2009 11:25 AM

والله يا كارمن انت عسل وروح حلوة أوي!!!!!!!!!!!!!!
والمنتدى منور بيكي ومستنيين منك المزيد؟!

karmen 05-27-2009 01:54 AM

ميرسى ليك يا ميدو والله
ده بس من ذوقك
ومتحرمناش أبدا من تواجدك معانا فى المنتدى
انت أخ غالى علينا

night_fox 05-27-2009 04:24 PM

hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
la 7awl wla kwat ella bellah
wyatara eldafna f elbala3a no. kam???? l
3shan da wageb w lazem nroo7 ne3azzy
hhhhhhhhhhhhh
merci ya karmen 3ala film elro3b da
hghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

karmen 05-28-2009 12:17 AM

ههههههههههههههههههه
ميرسى ليك سعيد على المرور
بص الدفنه هتبقى فى البلاعه الكبيره اللى فى الشارع اللى ورا المحل اللى على يمين العماره اللى قدام النادى اللى ورا البنك اللى فى الشارع الرئيسى.................................
هههههههههههههههههه

Soha 05-31-2009 11:37 AM

يا كارمن اعملي حساب أن في ناس هنا قلبها خفيف

أنا مش عارفه انام من الرعب والحمد لله أنك محتطيش صور للحادثه دي


على العموم انا مش هستحمى تاني


karmen 06-01-2009 02:03 AM

هههههههههههههههههه
ميرسى يا سها يا قمر على المرور

EzAt99 06-01-2009 10:51 AM

هما الناس بقى دمهم خفيف كده ليه؟؟؟؟؟؟؟
دا كله بيهزر ......
لأ كدا تشكري أوي يا كارمن إنك طلعتي المواهب المدفونة دي كلها

karmen 06-01-2009 11:10 AM

ههههههههههههههه
ايه يا ميدو متتضايقش نفسك اوى كده
والله انت منور منور منور
مش عارفه ارحب بيك ازاى بجد والله


الساعة الآن 05:24 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir