منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   عاووز تشارك معانا ( 2 ) eima ... (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=10564)

eima 05-15-2009 06:49 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة l0stl0ve (المشاركة 57534)
على الرغم من انى قدامى عروض تانيه كتيره

بس انا موافق اشترك معاكم بشرط انى اكون البطل
هههههههههههه



طب ممكن أعرف بطل القصة الجديدة أسمه أيه ....

eima 05-15-2009 06:59 AM

يا ريت الكل ياشركنا فين الأعضاء أنا محتاج على الأقل 15 يوزر فيهم 5 بنات أتجدعنو معنا .

أحنا كدا معانا .

كارمن / وهتدخل بأسم كارمن .

الأدمن / وهيدخل بأسم أسامة .

التهامى / وهيدخل بأسم التهامى .

بلابــــل / وهيدخل بأسم ( هو بلابل أسمك الحقيقي أيه ) ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وأخيرا .

البطل اللى نسي يكتب أسمة ( لاست لايف ) أستحالة طبعا هكتب لاست لايف ده أسمك ( ممكن أسمك ) .

يجماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااعه محتاجين يوزرات علشان ننزل الجزء الأول حتى .

شكرا للكل .

vindiesel 05-15-2009 07:22 AM

ياريت اكون معاكم


انا VINDIESEL


الاسم الحقيقى "محمد عبد الحكم"



و اعذرونى على غيابى عنكم
انتوا عارفين الامتحانات ومشاغلها



ادعوا لى



انا هبدأ 25/5 وأخلص 17/6 ان شاء الله





:-c

karmen 05-15-2009 07:43 AM

ربنا معاك فينديزل
وأعتقد يا ايما ان بلابل اسمه محمد

night_fox 05-15-2009 07:45 AM

mmmmmmmm nice idea
w 5osara enny makontsh m3ako fela3mal elly 2abl keda
3shan keda yareet ashterek elmara de
sa3eed

بلابل 05-15-2009 11:33 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karmen (المشاركة 57542)
ربنا معاك فينديزل
وأعتقد يا ايما ان بلابل اسمه محمد

برافو كارمن

انا اسمى محمد سمير

اى خدمة ايما باشا


لاست لايف

اسمو محمد برضو

علشان تفرق خلينى زى منة بلابل


l0stl0ve 05-15-2009 01:39 PM

انااسمى محمد
زى ما اخويه وحبيب قلبى بلابل قال

مش مهم اكون البطل بس نفسى يكون (بلابل , Vindiesel , Silver ) ضدى
علشان ابلطج عليهم
يا ريت تحققلى امنيتى

karmen 05-16-2009 12:16 AM

هههههههههههههههه
ليه بس كده lost love
عالعموم انت ممكن كمان تبلطج عليهم براحتك فى الجامعه انتوا مش مع بعض؟

THE KING 05-16-2009 02:01 AM

انا عاوز من ده .. انا عاوز من ده .. انا عاوز من ده .. هههههههههههههههههههه خدوني معاكو والنبي

karmen 05-16-2009 04:01 AM

طب اكتب يا عمور اليوزر بتاعك عشان الناس تعرف
عمرو


الساعة الآن 11:50 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir