منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم ادم (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=32)
-   -   هل أنت(مع) أو (ضد) ؟؟؟؟؟ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=10540)

بلابل المتمرد 05-15-2009 05:23 AM

لا طبعا ضدها ايموز اية يعم
لا مش من الدين انك تعملى تجمعات شباب مع بنات ويشربو خمرة ويسكرو ويشغلو موسيقى صاغبة ويمارسو الجنس الجماعى عادى والعيز بالله دة فساد فى الارض هو اى شاب انخلق يعمل قلق

هل انت مع او ضد العمل فى السياحة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

karmen 05-15-2009 05:38 AM

ميرسى بلابل أنا كده فهمت يعنى ايه جماعة الايموز ولو هى كده أكيد كل الناس هتبقى ضدها
أما بالنسبه للعمل فى السياحه
أنا شايفه انه ينفع لو كان للرجل أما المرأه ماينفعش اطلاقا العمل فى السياحه ليها لأن ده بيضطرها لعمل أشياء تنافى دينها زى خلع الحجاب وحاجات تانيه
هل أنت مع أو ضد زواج الرجل أكثر من مره؟؟؟؟

بلابل المتمرد 05-15-2009 06:31 AM

والله يكارمن دة تشريع مينفعش ابقى ضده دى رخصة للرجل انو يجوز باخرى انما لو واحدة مكفية ومطيعة لى وبتحبو ومريحة على الاخر ايه الداعى قولولى ايه الداعى افترى يعنى وعلى العموم يكارمن بس احنا نجوز واحدة
هلا انت مع او ضدتولية المرأة قاضية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟

night_fox 05-15-2009 07:43 AM

la2 tab3an ded en woman teb2a judje
3shan mmkn 3watefha tetda5al felmwdo3
3shan keda mayenfa3sh
are u with or against
elmawaled w elawlya

karmen 05-15-2009 07:48 AM

مع احترامى لتفكير كل الناس
بس أعتقد ان ده جهل وأنا طبعا ضد المواضيع دى
يعنى ايه أروح لولى عشان يتوسطلى مع ربنا
واللا أعمل مولد لواحد كان فى النهايه بنى أدم عادى زيه زينا
هل أنت مع أو ضد الاختلاط فى الدراسه والعمل؟؟؟

karmen 05-18-2009 01:46 AM

*****

البرنس الوحدانى 05-18-2009 01:51 AM

المفروض ومن الصح عدم الاختلاط لكن فى بلدنا انتشر الموضوع ده بزياده

هل انت مع او ضد شرب السجائر؟

karmen 05-18-2009 02:03 AM

ضدها طبعا
ده حتى ان مكنش من ناحية الأمراض اللى بتسببها
فهى حرام من الناحيه الدينيه
هل أنت مع أو ضد هجرة الشباب والعمل فى الخارج؟؟؟

بلابل 05-18-2009 02:49 AM

معاة ومش معاة

بمعنى

لو فى شغل هنا فى البلد يخلينى مسفرشى اية الى يخلينى اسافر واتغرب

انما لو مفيش شغل وفى فرصى سفر ادامى اية المانع انى اسافر وشوف رزقى فى بلد تانية وربنا يكرمنى وارجع اعمل مشروع

يمكن ربنا يكرمنى وحل شوية من البطالة الى فى البلد دى


هل أنت مع أو ضد علاقة الست المتزوجة بشب؟

night_fox 05-18-2009 02:53 AM

tab3an against
ye3ny a atla3 ashta3'al bara
w balady ye3ny msh hya awla belly ha3melo barra?????? l
are u with or against
الزواج المبكر


الساعة الآن 11:15 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir