![]() |
تسلمى يا كارمن على المواضيع الجامده دى مش عارف من غيرك كنا هنعمل أيه |
ميرسى ليك أسمر على المرور
تسلملى |
شكرا ليكى يا كارمن على الرد
|
رد إيه مش فاهمه؟؟
|
طيب والاولاد مينفعش يشتركو يعنى؟
|
لا معتقدش
وبعدين انتوا ايه اللى بيدخلكوا أصلا على قسم البنات ايه الرخامه دى حاشرين نفسكم فى كل حاجه كده يا ساااااااااااتر |
| الساعة الآن 06:53 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir