منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم ادم (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=32)
-   -   الطرق التي يجب على الرجل ان يتبعها في معاملة المرأه (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=10351)

el asmar 05-24-2009 08:49 AM

عندما تقول أنك تعجبها( فهي حقا تكن لك مشاعر اكبر مما قالت )

عندما تمسك يديك ( أمسك يديها وداعب أصابعها )

عندما تقول لك سرا ( أحتفظ به ولا تخبر به أحداً )
بجد موضوع جامد وأحساس عالى
نعيش ونتعلم منك يا بلابل
وننتطر منك المزيد

بلابل 06-20-2009 03:34 PM

اسعدنى مرورك

يا اسمر

ولا تحرمنى من ردودك الرائعة

radwan 06-21-2009 01:24 AM

مش عارف اليومين دول كل الناس واخده بالهما من الراجل ليه
يا جدعان فى حاجة اسمها الست برده
شوية نصايح ليها برده اكيد هيكون افضل
مش شوية وبس
يا ريت تعينولها واعظ فى المنتدى
ولو حبيتوا انا ممكن انتحر وأقبل
هههههههههههههه

كل الحاجات اللى بلابل قال عليها دى مهمة لاستمرار الحياة الزوجية فى سعادة
ومحدش يفتكر انى ضد الجنس السامى


الساعة الآن 02:02 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir