منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   الفزع والرعب فى ليله واحده (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=10326)

هيمة فرج 04-30-2009 08:18 AM

تم تحرير المشاركة




vindiesel 04-30-2009 12:39 PM

ولا يهمك يا "كارمن"


وبعدين مين "زيزو الجن " ده
مسمعناش عنه ولا فى طبق اليوم
ههههههههههههههههههههههههه
دى النكته اللى فى الموضوع


نطلب من الاداره الغاء عضويه المدعو "زيزو الجن" على وجه السرعه



تقبلوا مرورى





:-c

البرنس الوحدانى 04-30-2009 01:48 PM

ايه يا جماعة فيه ايه
ايه اللى حصل

شكرا يا كارمن
موضوعك حلوووووووووووو اوى

بس بجد ايه اللى حصل بين زيزو الجن وبين كارمن

karmen 04-30-2009 11:33 PM

ميرسى ليكم كلكم على المرور
تسلم فينديزل
وميرسى برنس


الساعة الآن 11:14 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir