![]() |
مش عيب كل حاجة موجودة اليومين دول
|
والله عندك حق يا يوسف
مبقاش فى حاجة عيباليومين دول وانت والله نورت المنتد ى |
هو مش عيب بس صعب شويه إن البنت تروح وتقوله
اصلا بتكون أحلا لو الولد هو إلي بيبدأ و ع فكره بأمكانها تخليه هو إلي يروح ويقولها دي بقي بشاطرتها تلمحله كده بس مش بطريقه إلي قال عليها 3mr وميرسي ع موضوع |
شكرا على مرورك المفيد
|
| الساعة الآن 02:22 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir