منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم حواء (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=41)
-   -   سؤال محرج جدا جدا للبنات (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=10293)

yousef eldeep 04-28-2009 08:16 PM

مش عيب كل حاجة موجودة اليومين دول

البرنس الوحدانى 04-28-2009 11:02 PM

والله عندك حق يا يوسف
مبقاش فى حاجة عيباليومين دول

وانت والله نورت المنتد ى

ليه خلتني أحبك 04-29-2009 04:19 AM

هو مش عيب بس صعب شويه إن البنت تروح وتقوله
اصلا بتكون أحلا لو الولد هو إلي بيبدأ
و ع فكره بأمكانها تخليه هو إلي يروح ويقولها دي بقي بشاطرتها تلمحله كده بس مش بطريقه إلي قال عليها ‏3mr
وميرسي ع موضوع

البرنس الوحدانى 04-29-2009 09:40 AM

شكرا على مرورك المفيد


الساعة الآن 02:22 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir