![]() |
ياكارمن ده انتى قرفينى بالاغنية دى كل شوية تسمعيها لما خلتينى احفظها انا كمان
عموما ميرسي ياستى ليكى |
ماشى يا مانوللى عالعموم ميرسى عالمرور
|
*******
|
قولولى رأيكم ياللا
|
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] و [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
ميرسى ليكى يا ملوكه يا قمر
|
مستقبلنا هيبقى أحسن من ماضينا
لو طورنا أو كملنا اللى بنوه اللى قبلينا لو حاولنا حتى نهدى من تكدس المدينه قولتلكوا قبل كده لازم نبص حاولينا جميلة ياكارمن اوى تسلم ايديكى يا قمر |
الله يسلمك
ميرسى على المرور هيمه |
***********
|
ألف شكر
كريم نجيب من المغنييين المفضلين ليا وانا سمعته شريطه أول ما طلع وحافظ كل الاغاني الي فيه |
| الساعة الآن 04:35 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir