منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   لو سامعنى................أدخل (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=10203)

manolly 04-17-2009 10:52 PM

ياكارمن ده انتى قرفينى بالاغنية دى كل شوية تسمعيها لما خلتينى احفظها انا كمان

عموما ميرسي ياستى ليكى

karmen 04-17-2009 11:05 PM

ماشى يا مانوللى عالعموم ميرسى عالمرور

karmen 04-18-2009 06:17 AM

*******

karmen 04-18-2009 07:17 AM

قولولى رأيكم ياللا

ملاك الروح 04-18-2009 07:28 AM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



و

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

karmen 04-20-2009 12:14 AM

ميرسى ليكى يا ملوكه يا قمر

هيمة فرج 04-20-2009 04:36 AM

مستقبلنا هيبقى أحسن من ماضينا
لو طورنا أو كملنا اللى بنوه اللى قبلينا
لو حاولنا حتى نهدى من تكدس المدينه
قولتلكوا قبل كده لازم نبص حاولينا

جميلة ياكارمن اوى

تسلم ايديكى يا قمر

karmen 04-20-2009 07:18 AM

الله يسلمك
ميرسى على المرور هيمه

karmen 05-22-2009 02:40 AM

***********

scientist_363 05-26-2009 10:04 AM

ألف شكر

كريم نجيب من المغنييين المفضلين ليا

وانا سمعته شريطه أول ما طلع وحافظ كل الاغاني الي فيه


الساعة الآن 04:35 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir