منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم حواء (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=41)
-   -   عروسه المنتدي (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=14510)

karmen 12-06-2009 10:34 AM

لالالالالالالالالالالالال الالالالالالالالالالالالا لا
حرااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااام
بجد حرام
أنا مخنوقه جداً وقرفانه
>:P>:P>:P
عشان كنت خلاص جهزت كل حاجه
وحطيت كل الصور
وكنت خلاص عند آخر كام صوره
وفجأه عضو ابن حلال بعتلي رساله خاصه
#-o#-o#-o
جايه بدوس عليها معرفش حصل إيه
وكل الصور والكلام والمشاركه كلها اللي بقالي نص ساعه بجهز فيها إتمسحت
~X(~X(~X(~X(

والله العظيم أنا هعيط

:((:((:((


بعد كل المجهود ده

#:-s#:-s#:-s

admin 12-06-2009 10:44 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karmen (المشاركة 103639)
لالالالالالالالالالالالال الالالالالالالالالالالالا لا
حرااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااام
بجد حرام
أنا مخنوقه جداً وقرفانه
>:p>:p>:p
عشان كنت خلاص جهزت كل حاجه
وحطيت كل الصور
وكنت خلاص عند آخر كام صوره
وفجأه عضو ابن حلال بعتلي رساله خاصه
#-o#-o#-o
جايه بدوس عليها معرفش حصل إيه
وكل الصور والكلام والمشاركه كلها اللي بقالي نص ساعه بجهز فيها إتمسحت
~x(~x(~x(~x(

والله العظيم أنا هعيط

:((:((:((


بعد كل المجهود ده

#:-s#:-s#:-s



وما كل ما يتمنى المرء يدركه تجري الرياح بما لا تشتهي السفن


معلش اعملى الموضع تانى انتى اخر عروسه

amira abdo 12-06-2009 10:50 AM

معلش ياكوكي عيدي مره تانيه مانوللي حصل معاها نفس الموضوع بس مش رساله خاصه طلعلها حاجه غريبه كده من الصفحه يخليها مينفعش تكمل وتعيد من الاول وحصلت مرتين هههههههههههههههه معلش ياقمر عيدي من الاول حصل خير

karmen 12-06-2009 12:32 PM

والله العظيم أنا مش عارفه أعمل ايه ولا أقول إيه
لتاني مره أنزل الصور كلها وكنت خلاص بكتب كلمة الختام والنور فجأه قطع
والله العظيم بجد مش بهزر أنا إتخنقت
المهم النور جه وميأستش
قلت هنزلهم بردو
نزلت 5 صور تمام والنور قطع تاني
بصراحه مش عارفه إيه اصرار الظروف العجيب ده على إن الليله متكملش
لالالالالالالالالالا أنا كده إبتديت أتشاءم والله
خلاص آخر مره
ولو حصل حاجه فعلا يبقى كده جت آخرتها

amira abdo 12-06-2009 12:36 PM

ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههه حتة موقف جااااااااااااااااامد معلش ياقمر كملي ههههههههههههههههه بجد هفطس من الضحك

admin 12-06-2009 12:36 PM

مش شرط كل مره وحده

ضعى مثلا الفستان

وبعدرد تانى الطرحه

وهكذا

karmen 12-06-2009 01:22 PM

إستعنى عالشقا بالله

فستان الفرح والطرحه
ده
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
أو ده
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

الشوز
دي شكلها حلو أوي وتكون بيضا بقى
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


بوكيه الورد
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

تسريحة الشعر
لو كنت محجبه وده معتقدش إنه هيحصل أحب اللفه بتاعت الطرحه تكون كده
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
ولو هبين شعري وده الأكيد أحب التسريحه كده
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

الميك اب
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

التاج
ده
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
أو ده
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

كروت الدعوات
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
أو
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

الدبل
دبلتي
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
أو
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
أو
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
دبلته
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

الكوشه
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

قاعه الفرح
طبعاً بم إني هعزم كل أعضاء الماجيك وده بجد مش هزار والله العظيم كل أعضاء الماجيك بإذن الله معزومين في فرحي الحقيقي مش الخيالي
وبكده فلازم القاعه تكون كبيره جدا
عشان كمان تكفي قرايبي وأصحابي وكمان معازيم العريس
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

التورته
طبعاً عشان تكفي كل المعازيم
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
أما دي بقى في الخباثه للغاليين وبس
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

عربية الزفه
أنا بقى هتزف في العربيه دي وهو العربيه دي ونتقابل في الشقه إن شاء الله
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

مكان شهر العسل
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

البيت اللي تحب تسكن فيه ( عش الزوجيه)
ان شاء الله كل حاجه فيه هتكون حمرا
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


مواصفات فارس الاحلام او صوره مشابهه ليه من المشاهير

خالد سليم
بصراحه بحس إنه شكله وكل مواصفاته راجل أوىىىىىىىىىىىىىى
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
انتوا قلتوا الاستعدادات اللي الواحده عاوزاها
يعني اللي بتحلم بيها مش الحقيقه
وأكيد طبعاً الحقيقه غير كده خاااااااااااااااااااااااا ااالص
بس بردو اهي أحلام مش بعيد على ربنا إنه يحققها

amira abdo 12-06-2009 01:36 PM

ذوقك جامد ياكوكي بس الفستان الاولاني شبه فستاني هنقطع علي بعض ولا ايه بس بجد الباقي تحفه العربيات جامده ههههههههههههههههههههه ميرسي ياقمر

karmen 12-06-2009 11:10 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة admin (المشاركة 103728)
مش شرط كل مره وحده

ضعى مثلا الفستان

وبعدرد تانى الطرحه

وهكذا

يالهووووووووووووووووويز
طب متقولوا كده من الأول
بدل العذاب اللي أنا كنت فيه إمبارح
معرفش ليه مجاش في بالي حكاية انى احط كل حاجه في رد
دماغي قفلت على كده بقى أعمل ايه
عالعموم الحمد لله انى نزلتهم وخلصت
منتظرين العروسه القادمه

bosbos love 12-07-2009 03:41 AM

واااااااااااااااااااااااا و
بجد زوقك تحفة وجميل جدا
كل حاجة انتى جبتيها جميلة جدا
وياااااااااااااارب يتحقق جزىء منها



الساعة الآن 05:19 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir