منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اللعـــب (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=52)
-   -   لعبة الامبراطور...خطيرة هتولع المنتدى (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=322)

karmen 04-14-2009 11:13 AM

0000000000000000

karmen 04-14-2009 11:14 AM

صاحيه لسه قاعده لكم

GHOST 04-14-2009 11:15 AM

10

انا الامبراطور

amralbob 04-14-2009 11:16 AM

1111111111111111111111

GHOST 04-14-2009 11:16 AM

انتي مقولتيش أي رقم

وأا قولت

10

يبقى باي باي

salma 04-14-2009 11:17 AM

1111111111111111111111111111111111

هيمة فرج 04-14-2009 11:17 AM

جيت متاخر يا جوست

هى لحقتنا قبلك ومنامتشى

هنقول 111111111111111111111

GHOST 04-14-2009 11:17 AM

لأا سوري قولتي

انا للي مخدتش بالي

2222222222222

karmen 04-14-2009 11:17 AM

ههههههههههههه
يا سلااام
والصفر اللى يخرم العين ده
ياللا ارجع
وانت تلاقى الصفر يا حلو
00000000000000000000
كمان عشان خاطرك

salma 04-14-2009 11:19 AM

111111111111111111111111111


الساعة الآن 01:24 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir